16 mei 2022

Hulpouderoproep woensdag 08 juni 2022

Hulpouder oproep straatspeeldag woensdag 08 juni 2022

Beste ouder(s), verzorger(s),

Op woensdag 08 juni 2022 organiseren de Grote Beer, A. Bekemaschool en stichting Coherente voor de leerlingen van beide scholen een straatspeeldag. Tijdens deze woensdagochtend zijn er allerlei sport- en spelactiviteiten voor de kinderen rondom de scholen. Het wordt een ontzettend leuke ochtend waarbij beide scholen samen aan de slag gaan.

Om deze straatspeeldag te organiseren hebben wij uw hulp nodig. Bij alle sport - en spelactiviteiten hebben wij ouders nodig die de activiteiten begeleiden. Uw taak is: de activiteit bemannen en begeleiden, zorgen dat het spel eerlijk verloopt en het spel aftekenen op de stempelkaart.

Mocht u kunnen en dit leuk vinden, dan wordt u woensdag 08 juni 2022 verwacht om 08.30uur voor de briefing. Na de briefing kunt u intekenen waar u wilt staan. Vervolgens start de straatspeeldag om 09.15uur. Om 11.45uur is de straatspeeldag afgelopen, daarna ruimen we gezamenlijk op.

Komt u ons helpen? Geef u dan op bij de leerkracht van uw kind. Intekenlijst hangt aan de deur van de klas.