Bestuur

Onze school valt onder de het bestuur van de stichting Florente. Florente basisscholen is de nieuwe naam voor de schoolbesturen Stichting Spiritbasisscholen (Spirit) en Openbaar Onderwijs Primair (OOP). Op 1 augustus 2018 was de bestuurlijke fusie een feit en werd Florente basisscholen de nieuwe naam voor het schoolbestuur met twaalf scholen in de plaatsen Diemen, Driemond, Duivendrecht, Muiderberg en Weesp.

Florente basisscholen is een samenwerkingsstichting in het geven van openbaar onderwijs en bijzonder onderwijs in afzonderlijke scholen voor openbaar en respectievelijk bijzonder onderwijs.

De Florente basisscholen geven onderwijs op basis van de volgende kernwaarden:

• SAMEN
  • RESPECT
  • DUURZAAMHEID
  • VERANTWOORDELIJKHEID
  • VEILIGHEID

In ons strategisch beleidsplan dat u op de website van Florente kunt vinden, lichten we deze kernwaarden toe.

Meer informatie over de Florente basisscholen vindt u op www.florentebasisscholen.nl

Met hartelijke groet,

drs. Hans Ploeg