Brengen en halen

U wordt verzocht om buiten het hek op uw kind(eren) te wachten. Op deze manier hebben de (kleuter)leerkrachten goed overzicht op dat alle kinderen met de juiste ouders/ verzorgers mee gaan.

De verkeersveiligheid rondom de school laat te wensen over. Er is een beperkt aantal parkeerplaatsen en een veilig fietspad ontbreekt. Het is daarom van groot belang dat ouders die met de auto komen hier extra rekening mee houden. We verzoeken u om niet te keren in de straat en uw tempo aan te passen.

Er zijn bij het Dorpsplein en in de Korenbloemstraat voldoende parkeerplekken. Wanneer u met de auto komt, zou het bijdragen aan de veiligheid wanneer u uw auto hier parkeert en het laatste stukje naar school loopt.